فرهادی گفت: تاکنون بالغ بر یک‌هزار و 251 نفر به این اردو‌ها اعزام شدند و ما بقی یا در حال انجام است و یا تا پایان تابستان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : سید حسین فرهادی مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان پیشینه و سابقه ی اردو های جهادی گفت : از سال 1379 در راستای تلاش های زیاد جمعی از دانشجویان عزیز به محرومیت زدایی در مناطق محروم، مقام معظم رهبری دستور بر تشکیل سازمان بسیج سازندگی با عنوان رده پشتیبانی کننده از این اقدامات خودجوش را صادر فرمودند.

وی از اعزام  بیش از 1821 نفر در فصل تابستان در قالب گروه‌های جهادی طلاب، محلات و دانشجویی به مناطق محروم  خبر داد و گفت: از بین جهادگران 1661 برادر و 160 نفر را خواهران تشکیل می دهند.

فرهادی از حضور طلاب بسیجی استان قم در شهر های مختلف کشور گفت و افزود:این طلاب در استان‌های کرمان، کرمانشاه، بجنورد، لرستان، یاسوج، سیستان، همدان و ایلام به فعالیت در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان اینکه تا کنون 23 گروه جهادی برای ایام تابستان سازماندهی شده‌اند افزود : از بین این گروه‌ها، هفت گروه در قم و 16 گروه در استان‌های دیگر از جمله کرمان، لرستان، کرمانشاه، اسلام، مرکزی اجرای ماموریت خواهند داشت واحتمال افزایش این گروه‌ها وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.