سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

امور تربییتی در اولویت نخست آموزش و پرورش است

ماموریت‌های آموزش و پرورش نخست تربیت، دوم مسئله فرهنگی و سوم آموزش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس آموزش پرورش آمل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آمل که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد به اولویت اول آموزش و پرورش در امور تربیتی اشاره کرد و گفت: سازمان آموزشی به نهاد فرهنگی تغییر پیدا کرده و ماموریت‌های آن اول تربیت، دوم ماموریت فرهنگی و سوم آموزش است.

حمید محمد نسب ویژه برنامه‌های شهرستان آمل در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید را برشمرد و افزود: 31 شهریور امسال در 31 مدرسه با حضور 31 مدیر ادارات شهرستان، زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌ها به صدا در می‌آید.

رئیس آموزش و پرورش آمل با اشاره به کمک‌های غیرنقدی به دانش آموزان بی‌بضاعت آملی گفت: 2هزارو420 دانش آموز بی‌بضاعت و کم‌بضاعت در آمل هستند که با کمک رئیس انجمن خیرین شهرستان آمل بستر تامین لباس و کتاب درسی برای این دانش آموزان فراهم شد.

محمدنسب با بیان اینکه روز اول مهر زنگ شکوفه‌ها وغنچه‌ها در مدرسه دخترانه شیوا روستای بوران به صدا در می‌آید، افزود: زنگ شکوفه‌ها و غنچه‌های امسال در مدرسه‌ای به صدا درمی‌آید که توسط علامه حسن زاده آملی و مرحوم عارف حاج آقا ولایی احداث شد.

به گفته وی: 98 نفر از دانش آموزان آملی در کنکور امسال رتبه زیر هزار کسب کردند و دو نفر از مقطع دبیرستان در المپیاد کشوری به مدال طلا و نقره دست یافتند.

رئیس آموزش و پرورش آمل در پایان به طرح‌های در حال ساخت این اداره در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: با همت دستور نماینده مردم شهرستان و دولت تدبیر و امید سه آموزشگاه در شهرستان آمل کلنگ زنی شد و سه مدرسه در سه نقطه کلاکسر، محمد آباد و معلم کلا در حال ساخت است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.