سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

راه اندازی بیش از 40 پایگاه جشن عاطفه ها در سیرجان

مدیر کمیته امداد شهرستان سیرجان گفت: با توجه به نزدیک به آغاز سال تحصیلی جدید، 43 پایگاه جشن عاطفه ها در این شهرستان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسن خضري مقدم افزود: جشن عاطفه ها در سیرجان همزمان با سراسر کشور، 26 و 27 شهریور جاری با شعار "مهر در انتظار همدلی" برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امسال 13 پایگاه جشن عاطفه ها در سطح این شهرستان به منظور جمع آوری کمک های مردمی راه اندازی می شود.

خضري مقدم با اشاره به این که جشن عاطفه ها هشتم مهر نیز در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود، تصریح کرد: حدود 30 مدرسه نیز برای برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان سیرجان در نظر گرفته شده است.

وی تعداد دانش آموزان بی بضاعت تحت حمایت کمیته امداد سیرجان را 1300 نفر اعلام کرد و یادآور شد: 400 دانشجو نیز زیر پوشش کمیته امداد سیرجان قرار دارند که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک خیران هستند. 

یادآور می شود: پارسال بالغ بر 650 میلیون و 250 هزار ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب جشن عاطفه ها در شهرستان سیرجان جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پایگاه ، عاطفه ها ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.