سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» به چاپ چهارم رسید

کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» به قلم دکتر محمد صادق کوشکی برای بار چهارم به وسیله انتشارات معارف زیر چاپ رفت.

یاسر عسگری مدیر انتشارات معارف در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای این کتاب اظهار داشت: کتاب «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» با عناوین سبک زندگی دینی و سبک زندگی غربی، سبک زندگی دینی و دین برای زندگی، سبک زندگی دینی و معاش، سبک زندگی جهادی، زندگی جهادی، رسانه‌ها و سبک زندگی، سبک زندگی آمریکایی در تقابل با سبک زندگی دینی و دین به مثابه سبک زندگی است.

وی بیان کرد: در این کتاب سبک زندگی غربی را با هم مقایسه کرده و در آن چگونگی شکل گیری واژه سبک زندگی کردن به خواننده تبیین کرده است. 

عسگری افزود: هدف از نوشتن این کتاب کوشش جهت نشان دادن الگویی برای زندگی‌های فردی و اجتماعی با توجه به آموزه‌های انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: مخاطبان این کتاب را اغلب طیف دانشگاهیان، حوزویان و همچنین محققینی تشکیل می‌دهند که دغدغه‌ اصلی‌شان زندگی به شیوه انقلاب اسلامی است.

عسگری ادامه داد: کتاب112 صفحه‌ای «سبک زندگی به روایت انقلاب اسلامی» در تیراژ 3000 نسخه و به قلم محمد صادق کوشکی برای بار چهارم زیر چاپ رفت.

وی در پایان یادآور شد: دفتر نشر معارف پیش از این کتاب «هویت و الگو»، «به سوی سبک زندگی دینی» و «جستاری در سیاست» را منتشر کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.