سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تبریز میزبان رقابت‌های تنیس 12 و 14 سال پسران کشور

رییس هیات تنیس آذربایجان‌شرقی گفت از میزبانی تبریز در رقابت‌های تنیس 12 و 14 سال پسران کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، شهرام دبیری با اعلام این خبر اظهار کرد: رقابت های تنیس 12 و 14 سال پسران کشور از 27 شهریور تا دوم مهر ماه در زمین های تنیس مجموعه ورزشی شهید خیابانی تبریز برگزار می شود.

دبیری افزود: تمامی امکانات برای میزبانی در شرایط مناسبی مهیا شده است و پس از اتمام لیگ برتر، دور رفت بانوان قهرمانی باشگاه های کشور در تبریز که هم اکنون در حال برگزاری است، این رقابت ها آغاز خواهد شد.

رییس هیات تنیس آذربایجان شرقی افزود: هدف اصلی از میزبانی این دوره از رقابتها حضور استعدادهای استان در رقابت‌های سطح کشور و محک جدی آنها و آماده شدن برای حضور در رده های سنی بالاتر است.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشور گفت: شرایط برگزاری رقابت های لیگ برتر بانوان در تبریز مناسب است.

علی اصغر غمناک در حاشیه برگزاری رقابت های دور رفت لیگ برتر بانوان قهرمانی باشگاه های کشور در تبریز اظهار کرد: تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان در سال 94 اولین سال حضور را تجربه می کنند و تیم های دوره گذشته به علت عدم حمایت اسپانسرها از حضور در لیگ برتر بانوان انصراف داده اند.

وی اظهار کرد:  نسبت به سال گذشته، تیم های لیگ برتری کاهش یافته اند و سطح کیفی مقداری کاهش یافته است که علت اصلی آن عدم حضور تنیسورهای مطرح تنیس کشور در بدنه تیم های باشگاهی است.

وی علت این امر را عدم توان مالی باشگاه ها دانست و افزود: به علت کاهش توان مالی باشگاه ها و افزایش دستمزد تنیسورها، باشگاه ها از ادامه تیمداری انصراف می دهند که این امر به ضرر تنیس بانوان کشور خواهد بود.

غمناک افزود: زمین های تنیس سهند تبریز در شرایط مناسبی است و نیاز است برخی استانداردهای لازم در این زمین ها افزایش یابد و تبریز همواره توان برگزاری رقابت های بین المللی دارد و می تواند میزبان رقابت های مهم آسیایی باشد.

گفتنی است روز دوم دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی شهر تبریز و هیات تنیس آذربایجان شرقی برگزار شد و در روز دوم رقابت ها، تیم دبیری در اولین دیدار خود توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم المپیک زنجان بگذرد.

در دیگر دیدار این دوره از رقابت ها نیز، رخ چهره اصفهان توانست سه بر صفر تیم آکادمی تنیس ارومیه را شکست دهد. رخ چهره با این پیروزی های تعداد بردهای خود را به دو برد رساند.

در روز نخست المپیک زنجان دو بر یک از سد نماینده آذربایجان‌غربی گذشت و تیم رخ چهره سه بر صفر پرواز را شکست داد.

در روز سوم رقابت ها، تیم دبیری تبریز به مصاف پرواز اصفهان می رود و المپیک زنجان با رخ چهره اصفهان دیدار خواهد کرد.

در دور رفت این مسابقات، پنج تیم رخ چهره اصفهان، پرواز اصفهان، آکادمی ارومیه، هیات زنجان و تیم دبیری تبریز نماینده استان در این رقابت ها خواهند بود.

این رقابت ها از 21 شهریور آغاز شده و 26 شهریور به پایان خواهد رسید و نفرات برتر تنیس بانوان کشور حضور دارند.

دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان قهرمانی باشگاه های کشور به میزبانی شهر تبریز در زمین های تنیس مجموعه ورزشی شهید خیابانی واقع در خیابان ورزش برگزار می شود.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.