سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون قرآن‌پژوهی جدی گرفته نمی‌شود

کمیسیون قرآن‌پژوهی در دانشگاه‌ها مغفول مانده و جدی گرفته نمی‌شود.

نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بحث قرآن پژوهی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه‌ها چندان که باید جدی گرفته نمی‌شود. متأسفانه باید برای گرفتن امتیاز بازآموزی در کنگره‌های ملی قرآن التماس کنیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به تعداد امور جاری در معاونت فرهنگی دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، کمیسیون قرآن‌پژوهی و طب مغفول مانده است و هنوز نتوانسته حرف‌های به حق خود را در بین دیگر معاونت‌ها جاری کند.

نقدی با اشاره به این‌که مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت زحمات زیاد متحمل می‌شود، عنوان کرد: برخی ناهماهنگی‌ها و بی‌نظمی‌ها به خصوص در اطلاع‌رسانی به موقع باعث ایجاد خلل در روند کاری دانشگاه‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: ما از برخی برنامه‌های مرکز از طریق دانشجویان عضو مجمع کانون‌های قرآن و عترت مطلع می‌شویم، حتی پیش آمده که برای یک برنامه تا مرحله خرید بلیط و اعزام هم پیش رفته‌ایم اما دانشجویان به ما اطلاع دادند که برنامه کنسل شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های قرآن و عترت برکات بسیاری دارد و هدف اصلی از آن‌ها، رشد و ارتقای فکری و بینشی اساتید، کارکنان و دانشجویان است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.