سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید ناظران AFC از ورزشگاه‌های میزبان مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا در تبریز

ناظران مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از ورزشگاه‌های یادگار امام (ره) و گسترش فولاد تبریز بازدید کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ناظران مسابقات فوتبال گروه E مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا، بعد از ظهر امروز از امکانات ورزشگاه یادگار امام (ره) و استادیوم اختصاصی گسترش فولاد بعنوان دو ورزشگاه میزبان این رقابت‌ها بازدید کردند.

منعم عیسی‌فخوری از اردن و سیرامانیان ماریچکام از کشور مالزی بعنوان ناظران برگزاری رقابت‌ها و ترلوچام سینگ از مالزی در سمت ناظر پزشکی، طی این بازدید، امکانات فنی و پزشکی این ورزشگاه‌ها را بررسی نموده و نکات مدنظر برای فراهم‌سازی زمینه‌های لازم جهت برگزاری مناسب مسابقات را یادآور شدند.

بررسی اتاق خبرنگاران، اتاق کمک‌های اولیه و ضد دوپینگ، دفتر رسانه‌ها و چمن ورزشگاه‌ها از آیتم‌های مهم ناظران AFC  در این بازدید بود.

در این بازدید، ناظران مسابقات از شرایط و سطح امکانات ورزشگاه‌ها ابراز رضایت کردند. ناظران مسابقات گروه E مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا از امکانات باشگاه گسترش فولاد تبریز به عنوان میزبان برگزاری این رقابت‌ها تمجید کرده و پیشگامی گسترش فولاد در امر توسعه زیرساختی فوتبال را عاملی برای موفقیت فوتبال ایران دانست.

لازم به یادآوری ست، رقابت‌های مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه E ، با حضور تیم‌های تیم‌های ایران، لبنان ، هند و بحرین از روز چهارشنبه به مدت چهار روز، به میزبانی باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود.


منبع :فارس

انتهای پیام/

       

برچسب ها: فوتبال ، قهرمانی ، ورزشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.