سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلف پوستر از دید هنرمندان

نمایشگاه گروهی سلف پوستر در فرهنگسرای بهمن برگزار شده است.

احسان میرحسینی برگزارکننده نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بیشتر آثار نمایشگاه «سلف پوستر» توسط دانشجویان بندرعباسی کار شده است. به این ترتیب که دانشجویان گرافیک دانشگاه بندرعباس آثارشان را ارائه کرده و از بین آن‌ها بهترین‌ها را انتخاب کردم و برای نمایشگاه آماده ساختیم.

وی افزود: در همین راستا من در سایت‌ شخصی خودم فراخوان دادم و از همه آن‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند، چه دانشجو و چه غیر دانشجو دعوت کردم که آثارشان را برای من ارسال کنند و در نهایت منتخب همه آثار رسیده تحت عنوان نمایشگاه «سلف پوستر» برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی وقت‌ها آثاری که در شهرستان‌ها تولید می‌شود، مهجور مانده و دیده نمی‌شود و هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و استعداد‌های دانشجویان است. هر چند که آثار تنها محدود به کار دانشجویی نیست.

میرحسینی اظهار داشت: سطح کارها در این نمایشگاه‌ یکسان نیست. هم آثار هنرجو و هم آثار اساتید در سلف پوستر به نمایش درآمده و تکنیک‌ها و ایده‌های نو و مختلف در آن بسیار زیاد است.

وی گفت: گرافیست معمولا بعد از گرفتن سفارش پوستر طراحی می‌کند اما در این نمایشگاه هنرمندان دغدغه‌ها و ویژگی‌های شخصی خودشان را در کار نشان می‌دهند.

گفتنی است که این نمایشگاه در فرهنگسرای بهمن میزبان علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.