سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برترین‌هایی که به فیوچرز نیامدند

هفته نهم فیوچرز با برگزاری مسابقات بخش انفرادی در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز در سال 2015میلادی در حالی از امروز با برگزاری مرحله مقدماتی انفرادی آغاز می‌شود که بعضی تنیسور‌های ایران فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست دادند و در حالی که می‌توانستند خود را در یک تورنمنت بین‌المللی محک بزنند این فرصت را از دست دادند.

امید سوری که تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های دیویس‌کاپ همراهی می‌کرد پس از دیویس‌کاپ دچار برخی حاشیه‌ها شده بود نتوانست در فیوچرز شرکت کند.

وی در این باره می‌گوید: پس از رقابت‌های دیویس‌کاپ نتوانستم تمرینات خود را به طور منظم انجام دهم و این باعث شد آمادگی حضور در این رقابت‌ها را نداشته باشم.

وی با تکذیب برخی حاشیه‌ها گفت: فیوچرز یک رقابت بین‌المللی است و هر بازیکنی می‌تواند در آن شرکت کند.

ملی‌پوش کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع مسابقات می‌تواند تاثیر مثبتی در تنیس کشور داشته باشد اما باید این رقابت‌ها ادامه‌دار باشد و با سه هفته برگزاری نمی‌توان به سطح مطلوبی رسید.

از دیگر غایبان این رقابت‌ها می‌توان به فرشاد طلاور اشاره کرد که پس از مسابقات قهرمانی اصفهان دچار مصدومیت شده بودو قرار بود در هفته سوم فیوچرز شرکت کند اما به دلیل نا‌مشخص در این هفته هم حضور نیافت. طلاور پیش از برخی انتقادات از توجه نکردن فدراسیون به وی را مطرح کرده بود.

گفتنی است هفته پایانی رقابت‌های فیوچرز تهران در مجموعه ورزشی آزادی در حال پیگیری است و در پایان این رقابت‌هفته در مجموع ده هزار دلار به نفرات برتر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.