هفته سوم فیوچرز تهران: حذف مهذب‌نیا و صعود 4 تنیسور ایرانی

رقابت‌های تنیس فیوچرز تهران در بخش انفرادی با صعود چهار تنیسور ایرانی به مرحله بعد ادامه یافت.

  به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :هفته سوم رقابت‌های تنیس فیوچرز تهران در بخش انفرادی وارد جدول اصلی شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این مرحله امیروالا معدنچی از ساعت 10 صبح  به مصاف هابوساوا از ژاپن رفت و توانست در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر وست‌های مشابه شش بر دو از سد حریف ژاپنی خود بگذرد و به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابتها صعود کند.

همچنین محسن حسین‌زاده با همین نتیجه از سد دیگر نماینده ژاپن گذشت و معین محمدی حریف ازبک خود را با شکست بدرقه کرد.

شاهین خالدان نیز با برتری قاطع مقابل حامد اسماعیلی یزدی به دور بعد صعود کرد اما محمد مهذب‌نیا با شکست مقابل بخت نخست این رقابت‌ها از دست‌یابی به مراحل بالاتر بازماند و سالار سرایدارپور از آمریکا مقابل مارفیا از ایتالیا شکست خورد.

در دیگر دیدارها پتی و ویبرت از فرانسه، گونزالس از دومینیکن
 
یاکاشویلی از گرجستان، موتا از آرژانتین، سولبرگ از سوئد، فابیو از ایتالیا، اسکات از آلمان، ندلکو از روسیه و نماینده‌ای از رومانی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کردند.

همچنین در دیدارهای یک هشتم‌نهایی رقابت‌های دونفره، زوج معدنچی وفن‌کات مقابل حریف خود پیروز شدند و به همراه زوج سورچنکو  از روس و یاکاشویلی از گرجستان و زوج کروات به مرحله بعد صعود کردند.

یادآور می‌شود هفته سوم رقابت‌های فیوچرز تهران از یکشنبه آغاز شده و در پایان جایزه 10 هزار دلاری این مسابقات نفرات برتر تقسیم می‌شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار