سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

مطالبه ۱۸۰ طرح نیمه تمام آمل در سفر ریاست جمهوری به مازندران

فرماندار آمل گفت: ۱۸۰ پروژه نیمه تمام را شناسایی شد که در ۴ نامه بصورت جداگانه و با 3 امضاء تقدیم ریاست جمهوری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، احمد منفرد، سرپرست فرمانداری ویژه آمل در اولین نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به قدمت و تاریخ شهرستان آمل گفت: مردم دیار علویان در طول تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها حضوری فعال داشته و خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات شهرستان در گرو همدلی و همزبانی است افزود: قطعا یک نفر نمی تواند بر مشکلات شهری قائق آید بلکه تمام مدیران دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه با شناسایی موانع رشد و توسعه شهرستان می توانند دخالت داشته باشند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران بیان داشت: در آینده نزدیک استان مازندران شاهد حضور هیئت دولت تدبیر و امید و درراس آن دکتر حسن روحانی خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به آمادگی شهرستان برای سفر ریاست جمهوری وهیئت دولت به مازندران ادامه داد: به طور قطع و یقین حماسه پرشور مردم در استقبال از ریاست جمهوری یادآور حضور حماسی مردم در انتخابات خرداد ۹۲ خواهد بود.

وی با بیان اینکه در سفرهای استانی ریاست جمهوری مدیران دستگاهها به دنبال مطالبات مردم هستند بیان داشت: مطالبات مردم مازندران به حق می باشد که متاسفانه محرومیت استان در سرسبزی آن پنهان شده است.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه تیم بررسی مشکلات شهرستان در فرمانداری توانسته است ۱۸۰ پروژه نیمه تمام را شناسایی کند گفت: این پروژه های نیمه تمام از اعتبارات ملی و شهرستانی را شامل می شود که در ۴ نامه بصورت جداگانه و با سه امضاء تقدیم ریاست جمهوری می شود.منفرد خاطرنشان کرد: پروژه های نیمه تمام از دغدغه های شهروندان می باشد که امیدواریم بعد از سفر ریاست جمهوری شاهد شتاب بیشتری در این پروژه ها باشیم.

وی با اشاره به مهمترین پروژه هایی که در این سفر مورد نظر می باشد تصریح کرد: تسریع در چهاربانده کردن جاده هراز که متاسفانه این جاده با تمام زیبایی هایی که دارد به جای یک فرصت یک تهدید است که به سبب عبور و مرور خودروها در طول سال شاهد تصادفات عدیده در این جاده بین المللی هستیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه اتمام پروژه سد هراز از دیگر مطالبات شهرستان می باشد افزود: در محور هراز و در رودخانه خروشان هراز ۴۰ کارگاه ماهی های سردآبی و گرمابی وجود دارد که بیش از ۴ هزارتن ماهی تولید می شود و می توان با استفاده از تکنولوژی نوین ظرفیت تولید را به چندین برابر افزایش داد.

وی با اشاره به این که ستاد استقبال مردمی در شهرستان راه اندازی می شود خاطرنشان کرد: آنچه برایمان مهم است باید زمینه حضور مردم را فراهم کرده و نمایندگانی که از سوی ریاست جمهوری به شهرستان سفر می کنند به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به مازندران سامانه صامد افتتاح می شود گفت: سیستم ۱۱۱ که برای اولین بار در مازندران افتتاح خواهد شد مردم استان می توانند به جای ارسال نامه با مراجعه به سامانه درخواست های خود را مطرح و کد رهگیری دریافت کنند.

منفرد با اشاره به وجود گیاهان دارویی در بخش لاریجان عنوان داشت: رویکرد مردم به سمت گیاهان دارویی بسیار زیاد شده است که در بخش لاریجان به لحاظ وجود گیاهان دارویی هنوز ناشناخته است و می طلبد برای تقویت و شناسایی انواع گیاهان دارویی بانک اطلاعات گیاهان داروسی در شهرستان آمل راه اندازی شود.

منفرد ادامه داد: شهرستان آمل به لحاظ داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی دارای پتانسیل و ظرفیت های بالا می باشد که کمتر به آن پرداخته شده است و با کمک صاحب نظران ، متخصصان و دلسوزان شهری، سند توسعه شهرستان آمل در تمام زمینه ها تدوین می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با تاکید بر اینکه جلسات شورای اداری بصورت کاربردی می شود تصریح کرد: جلسات شورای اداری هر ۴۵ روز یک بار برگزار خواهد شد که این جلسات بر خلاف جلسات سالهای گذشته بصورت کاربردی همراه با حل مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.