سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

درخشش کانون فرهنگی و هنری خراسان شمالی در جشنواره ملی محراب

کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام شهرستان مانه و سملقان در دومین جشنواره ملی محراب به عنوان تشکل برتر معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی محراب که نوزدهم شهریورماه در تالار نور مشهد برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره تقدیر شدند.

بنابراین گزارش؛ جشنواره محراب در دو بخش «نور» شامل حفظ چهل حدیث رضوی و مفاهیم آن و بخش «سلام جشنواره» که در واقع به بخش ارادت مردم به حضرت رضا علیه السلام نامگذاری شده، شامل تولیدات فرهنگی هنری، ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و بخش خانواده برای شناخت بیشتر حضرت برگزار شده است.

در آئین اختتامیه این جشنواره از اسفندیار مکرمی مدیر کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیه السلام روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان در بخش تشکل های برتر تقدیر شد.

گفتنی است؛ جشنواره ملی محراب از سلسله جشنواره‌های تعریف شده در سیزدهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا علیه السلام است که با هدف توجه به نقش‌آفرینی مساجد به عنوان یک پایگاه تأثیرگذار، رونق بخشیدن به بخش ظرفیت‌های مردمی و ایجاد یک جریان فرهنگی توسط مردم برای ترویج فرهنگ رضوی و نیز فراگیر کردن فعالیت‌های فرهنگی متناسب با سیره رضوی در سراسر کشور برگزار شده است.

انتهخای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.