سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

3 هزار و 200 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هوراند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هوراند، گفت: 3 هزار و 200 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هوراند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رضاقلی عیوض زاده، گفت: در سال گذشته 9 میلیارد و 170 میلیون ریال مستمری به این تعداد تحت پوشش پرداخت شده است که این پرداخت ها برای خانوارهای بی سرپرست، از کارافتاده و بد سرپرست و غیره است.

وی، با بیان اینکه هدف کمیته امداد شناسایی و تأمین نیازهای اقشار ضعیف جامعه است، گفت: مشارکت های مردمی برای رفع نیازهای مادی و معنوی مددجویان کمیته امداد امام خمینی( ره ) لازم و ضروری است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان هوراند، گفت:: توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد یکی دیگر از اهداف این نهاد بوده که با پرداخت وام های کم بهره برای ایجاد اشتغال مددجویان در این جهت نیز اقداماتی انجام می دهد.

عیوض زاده، با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای برای مددجویان از دیگر اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانوارها است گفت: به غیر از اینکه تسهیلات خود اشتغالی برای مددجویان پرداخت می شود آموزش هایی نیز در جهت بهره مندی آنها برای اشتغال زایی داده می شود.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.