سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کشف انشعاب غیرمجاز آب در شادگان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شادگان از کشف یک فقره انشعاب غیر مجاز که تامین آب 40روستای شادگان را مختل کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حسین عبدالخانی با بیان اینکه این انشعاب به منظور راه اندازی حوضچه پرورش ماهی از خط انتقال اصلی منشعب شده خاطرنشان کرد: این اقدام غیرمجاز 40 روستای دهستان جفال این شهر را با مشکل کمبود آب مواجه نمود.

وی افزود: انشعاب مذکور برای پرورش ماهی در حوضچه ای به وسعت حدود 1 هکتار و عمق 2 متر از خط انتقال آب به روستاهای دهستان جفال گرفته شده بود.

عبدالخانی با اشاره به اینکه این حوضچه حد فاصل بیمارستان تا روستای امام 3 قرار دارد و به صورت غیر مجاز احداث شده بود گفت: جمعیت 40هزار نفری روستاهای واقع در مسیر با 6 هزار و 612 خانوار را با افت فشار آب مواجه کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شادگان به پیگرد قانونی شخص متخلف اشاره و اظهار کرد: آب این حوضچه از طریق لوله ای 3 اینچی و از لوله اصلی خط انتقال تامین می شد که با توجه به نبود جاده دسترسی و وجود نخلستان های گسترده در منطقه شناسایی آن با تاخیر صورت گرفت.

گفتنی است آب آشامیدنی دو مسیر روستاهای خنافره با 19هزار نفر و روستاهای مسیر جفال با 40 هزار نفر جمعیت از تاسیسات شهدای خنافره تامین می گردد.

جفال روستایی از توابع بخش مرکزی شهر شادگان می باشد و از طریق خورهای متعدد به آبهای خلیج فارس راه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.