سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قزوین:

اختصاص 6800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‎‌های عمرانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در قزوین گفت: 6800 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و 2100 میلیارد تومان برای مهار آب‌های سطحی در سال جاری تخصیص یافته است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ نوبخت که به منظور بازدید از پروژه‌های راه قزوین –الموت-تنکابن و جاده رازمیان به رحیم آباد و کلاچای به استان قزوین سفر کرده بود در حاشیه این بازدید در سخنانی بیان داشت: باید از مسائل مجازی ،غیر واقعی و انتزاعی که به عنوان خط و خطوط سیاسی بین جناح‌ها و جریان‌ها مطرح است گذر کرده و بر مبنای اصول مشترک که سرسپردگی به نظام با محوریت مقام معظم رهبری است حرکت کنیم چون تنها راه توسعه و تعالی کشور؛همدلی،برادری و برابری است.

وی افزود: همه نیروهای سیاسی اعم از اصول گرا ، اصلاح طلب  و اعتدالی باید در چارچوب قانون و با محوریت رهبری فعالیت کنند تا نظام اسلامی  را که محصول خون شهداست به نحو شایسته ای به آیندگان بسپاریم.

معاون رییس جمهور گفت: هیچ عاملی به عنوان اختلاف بین جریان‌های مختلف  نباید وجود داشته باشد تا همه در خفا و آشکار همدیگر را دوست داشته باشند و در مسیر عمران و آبادانی کشور تلاش کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه" درحال حاضر نسبت به حجم فعالیت ها و برنامه های توسعه با محدودیت منابع مالی مواجه هستیم." ادامه داد: براین مبنا اولویت ‌بندی پروژه ها مقوله ای اساسی است  که در این شرایط 6800 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و 2100 میلیارد تومان برای مهار آب های سطحی در سال جاری تخصیص یافته است.

وی افزود: تقسیم و توزیع منابع باعث می شود همه پروژه‌های نیمه تمام تا سالهای سال به شکل  ناقص و تکمیل نشده باقی بمانند فلذادر دولت یازدهم منابع براساس اولویت‌ها تخصیص داده خواهد شد.

معاون رییس جمهور از پروژه های راه قزوین-الموت- تنکابن و قزوین-رحیم آباد –کلاچای به عنوان پروژه های اولویت دار ملی یاد کرد و در این خصوص اظهار داشت: این دو پروژه از طرح های اولویت دار ملی محسوب می شوند که دارای ردیف بودجه هستند و افتتاح آنها می‌تواند ترافیک سنگین خودروها و مسافرین به سمت شمال را تسهیل و روان کند.

نوبخت افزود: تخصیص مناسبی به این دو پروژه در سال جاری خواهیم داشت و در گام نخست 62 کیلومتر از جاده قزوین به تنکابن و 36 کیلومتر از جاده رحیم آباد در اولویت تخصیص اعتبار خواهند بود.

وی درخصوص جایگاه و اهمیت استان قزوین بیان کرد: استان قزوین از نظر فرهنگی ،تاریخی و تمدنی جایگاه ویژه ای دارد و علاوه برآن از نظرجغرافیایی  نیز می توان قزوین را کانون اتصال همه ایران دانست.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: روزبه ؛استاندار قزوین باجدیت مسیر توسعه استان را  دنبال می‌کند که با برگزاری جلسات مشترک در معاونت ریاست جمهوری و با همراهی وهمدلی نمایندگان استان توانسته است شعار مقام معظم رهبری در سال جاری را محقق کند.

وی گفت:قزوین استان نو پا و تازه تاسیسی است که نیازمند نگاه و توجه ویژه‌ای است و در بودجه سال آینده یک بازنگری جدی در پایه اعتباری استان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است،  معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در ادامه بازدید با حضور بخش الموت غربی ،راهدارخانه بهرام آباد را با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رساند.

در این بازدید روزبه استاندار، محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی ،حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس،رحیمی و حبیبی معاونین استاندار،سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان،مدیرکل راه و شهرسازی و آمورش و پرورش استان  ،معاون رییس جمهور را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.