سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال سرانه آموزشی به آموزشگاه های خراسان شمالی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: 6 میلیارد و 500 میلیون ریال سرانه آموزشی تا پایان شهریور ماه به آموزشگاه های استان پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،براتعلی حاتمی در دوره آموزشی و توجیهی مدیران درشهرستان گرمه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، آموزش و پرورش شهرستان ها احکام رتبه بندی و ابلاغ سیستمی همکاران فرهنگی را قبل از ورود به کلاس ها در اختیار آن ها قرار می دهند.

وی گفت: 42پروژه فضای آموزشی با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در نوزدهم مهر ماه امسال و هم زمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی با حضور نمایندگانی از دفتر نهاد رهبری به بهره برداری می رسد.

حاتمی از مدیران مدارس خواست با جدیت بیشتر مراسم آغازین سال تحصیلی را پیگیری کنند تا این مراسم با شکوهی خاص برگزار و هم چنین زمینه حضور اولیای دانش آموزان و مهمانان در مدارس فراهم شود.

مدیرکل اموزش و پرورش استان بر مشارکت همکاران در تصمیم گیری مدرسه، برخورد اخلاق مدارانه با دانش آموزان، وفادار بودن به انجام مسئولیت، دقت در برنامه هفتگی دبیران، امیدوار بودن به گشایش امور و استفاده کردن از تجارب دیگران تأکید کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.