سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانیان: افتخار می کنیم گودرزی با حقوق یک معلم به ورزش خدمت می کند

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به صحبت های حنیف عمران زاده مبنی بر انتشار رقم قراردادهای مسئولان ورزش کشور تصریح کرد: مدافع استقلال این حرف ها را در حمایت از وزیر ورزش و جوانان بیان کرده است.

شهاب جهانیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،

عمران زاده پس از بازی استقلال و شهرداری سمنان در جام حذفی در گفتگو با برخی رسانه ها از انتشار دریافتی مسئولان ورزش کشور سخن به میان آورده بود که منظورش کاملاً حمایت از عملکرد گودرزی و دیگر مسئولان ورزش کشور در وزارت ورزش و جوانان بود.

وی ادامه داد: پس از گفتگو عمران زاده با برخی رسانه های شخصاً با حنیف صحبت کردم و او هم تأکید کرد آن حرف ها را برای مشخص شدن نا چیز بودن حقوق مسئولان رده بالای دستگاه ورزش بیان کرده و نیت بدی نداشته است . حنیف که در اواخر دیدار استقلال و شهرداری سمنان مصدوم شده بود به من گفت صحبت هایش کاملا جنبه حمایتی از وزیر ورزش و همکارانش در وزارت ورزش و جوانان داشته است

جهانیان افزود : بدون شک انتشار رقم دریافتی وزیر ورزش و جوانان که چیزی معادل حقوق یک معلم دانشگاهی است باعث افتخار ما خواهد بود و در این صورت افکار عمومی متوجه خواهند شد که یک وزیر با چنین مبلغ ناچیزی و بدون هیچ چشم داشتی دیگری تا چه حد در خدمت اعتلای اهداف ورزش ایران است عمران زاده دقیقا چنین منظوری داشته است.

سخنگوی باشگاه استقلال ادامه داد: حنیف همچنین به من گفت خودش را در جایگاهی نمی بیند که عملکرد وزیر ورزش را به چالش بکشد چرا که انتشار رقم دریافتی گودرزی به یقین باعث شفاف سازی می شود و شخص وزیر هم از این موضوع استقبال خواهد کرد من و مجموعه استقلال هم به عملکرد وزیر ورزش با این حقوق ناچیز افتخار می کنیم.

جهانیان در خصوص برد تیم فوتبال استقلال در مقابل تیم شهرداری سمنان در مسابقات جام حذفی گفت: جادارد تشکر ویژه از کادر فنی وبازیکنان داشته باشم که با برد 5 بر صفر در مقابل تیم شهرداری سمنان باعث خوشحالی هواداران عزیز آبی پوش شدند.

وی ادامه داد : امیدوارم روند پیروزی همچنان ادامه پیدا کند. در هر صورت باید بگویم بازی های جام حذفی از حساسیت خاصی برخوردار هستند و لیگ برتر ،۱و۲ ندارد و پیروزی در این مسابقات بسیار ارزشمند است.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جعفری
۰۱:۳۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
تا حال که بوده هیچ وقت شفاف سازی نبوده چون که مسولین رده بالا فراتر از فانون است