سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخساز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تامین سبد کالای امدادی برای 10 درصد جمعیت تهران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: سبدهای کالا در انبارهای امدادی پایتخت، به میزان 10 درصد از جمعیت استان تهران تأمین و ذخیره سازی می شود.

ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به الزام شارژ انبارهای امدادی در سراسر کشور اظهار کرد: در تمامی استان های کشور، انبارهای امدادی اقلام ضروری لازم در زمان بحران را نگهداری می کنند، این در حالی است که سازمان امداد و نجات سبد کالا حاوی 22 قلم کالای اساسی به میزان 2 درصد از جمعیت هر بخش را تأمین و ذخیره سازی می کند.

وی افزود: برخی از اقلام مانند چادر، پتو، موکت، والر روشنایی با تاریخ بلند مدت در انبارها نگهداری می شود همچنین برخی اقلام مانند مواد غذایی و بهداشتی در هر دوره بر اساس تاریخ انقضا، تازه سازی می شود.

چرخساز ادامه داد: علاوه بر 6 پایگاه امدادی مستقر در تهران، سبدهای کالا در انبارهای امدادی به میزان 10 درصد از جمعیت، تأمین و ذخیره سازی شده است تا در زمان وقوع بحران وبلاهای طبیعی رسیدگی  های لازم انجام شود.

وی در پایان گفت: تا به حال امدادرسانی هلال احمر در زمینه اقلام زیستی به حادثه دیدگان بحران ها نیز متعادل انجام شده البته این به نوع حادثه، شدت و متان حادثه بستگی دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.