سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

حضور دختران پینگ پنگ باز قمی در مسابقات کشوری

نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم از اعزام تیم‌های دو رده سنی دختران قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و مشخص شدن حریفان این دو تیم خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نایب رئیس هیئت تنیس روی‌ میز استان قم آزاده مهدوی گفت: با توجه به اینکه اکثر استان‌ها برترین‌ دختر‌ان پینگ‌پنگ‌باز نخبه خود را به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام می‌کنند ما نیز بهترین‌های این رشته را در دو رده سنی خردسالان و نونهالان اعزام کرده‌ایم.
 
 آزاده مهدوی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز برای برگزاری این رقابت‌ها افزود: مسابقات تنیس روی‌میز قهرمانی دختران رده‌های سنی خردسالان و نونهالان دختر کشور از امروز به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تنیس روی‌میز قم هانیه عموئیان، ساره احمدی، سارا کراری و زهرا رضاخانی اعضای تیم اعزامی دختران خردسال و نونهال قم را تشکیل می‌دهند در حالی که این تیم به همراه فاطمه محقق مربی سخت‌کوش تنیس روی‌میز استان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده است.
 
مهدوی خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون تنیس روی میز کشورمان، مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان دختر با حضور 17 تیمی که تا به حال اعلام آمادگی کرده‌اند به صورت تیمی و انفرادی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه برگزاری این رقابت‌ها تا بیستم شهریورماه ادامه می‌یابد، عنوان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها، بازی‌های خود را در مرحله مقدماتی در چهار گروه چهار و پنج تیمی برگزار می‌کنند و در پایان رقابت‌های گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند.
 
نایب رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه رقابت‌های بخش تیمی از امروز آغاز می‌شود و پس از آن نیز مسابقات انفرادی به انجام خواهد رسید، ابراز کرد: رقابت‌های قهرمانی خردسالان و نونهالان کشور روز جمعه بیستم شهریورماه خاتمه می‌یابد.
 
انتهای پیام/ ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.