سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ضرورت استقرار صنایع بزرگ در خراسان رضوی برای تحقق فرصت های جدید اشتغال و رشد اقتصادی

استاندار خراسان رضوی بر لزوم تسهیل شرایط و مدیریت بهینه و کارآمد صنایع استان با همکاری دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رضا رشیدیان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با بیان اینکه نهادینه کردن نقش مردم در اقتصاد زمینه توسعه استان را فراهم می کند افزود: با تلاش در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی از جمله؛ سند چشم انداز در افق 1404، سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، اصل 44 قانون اساسی و قانون رفع موانع تولید می توان زمینه بهره گیری از حضور بخش خصوصی و رونق واحدهای تولیدی را شاهد باشیم.

وی گفت: بایدبابهینه سازی خطوط تولید، بهره وری نیروی کار و سرمایه با هدف تکیه بر توانمندی ها و مزیت های داخلی برای ارتقای کیفیت تولیدات برای حضور موثر در سطح بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی دردستورکار قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مجمع نمایندگان استان به منظور اجرایی کردن قانون رفع موانع تولید افزود: با عدم تمرکز و بهره گیری از امکانات موجود می توان زمینه فعالیت مستمر واحدهای صنعتی را فراهم کرد.

رشیدیان لزوم استقرار صنایع بزرگ در استان را ضروری دانست و گفت: با تحقق این مهم فرصت های جدید اشتغال و رشد اقتصادی محقق می شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بازکردن گره طلب و بدهکاری در حوزه صنعت، حمایت از قطعه سازان و صنایع کوچک، رسیدگی به نرخ بهره های بانکی و فراهم کردن شرایط تهاتر برای فروش محصولات تولید کارخانجات برای رفع مشکلات موجود دردستورکار قرار گیرد.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.