سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعلام برگزاری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک ۲۰۱۵ در مشهد

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت : با مجوز ریاست جمهوری سومین جشنواره بین المللی ایران بانک 2015 در مشهد برگزاری می شود.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رسولیان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره ، می تواند در رشد و توسعه نظام اقتصادی و بانکی تأثیر بسزایی داشته باشد افزود: بررسی راهکارهای نوین کاهش سود تسهیلات بانکی، شناسایی آسیب های نظام بانکی، کاهش معوقات بانکی و شناسایی منابع مالی پایدار از جمله اهداف این جشنواره به شماره می رود.

وی گفت: برگزاری پنل ها، نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی ،بررسی اینده بانکداری الکترونیک، ابزارهای پرداخت، بررسی ابعاد طرح چکاوک، تجهیزات بانکداری الکترونیک و بازاریابی خدمات بانکی، امنیت در بانکداری الکترونیک از نقاط برجسته این رویداد می باشد.
مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضویخاطر نشان کرد: در کنار این جشنواره، برگزاری نمایشگاه بانکداری الکترونیک با حضور بانک ها و موسسات مالی کشور مدنظر می باشد و از برگزیدگان آن نیز در حوزههای مختلف بانکداری الکترونیک با اهدا لوح یادبود و تندیس بلورین جشنواره تجلیل خواهد شد.

سومین جشنواره بین المللی ایران بانک۲۰۱۵سی ویکم شهریور الی یکم مهر ماه سال 94 در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/س


  

برچسب ها: جشنواره ، بانک ، اقتصادی ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.