سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

ضرورت تشکیل کارگروه توسعه شهر و بخش امام زاده عبدالله

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل در بدو ورود ضمن زیارت بارگاه ملکوتی امام زاده عبدالله (ع) با حضور در دفتر امام جمعه نشست صمیمانه ای را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام مهدی غفاری امام جمعه امام زاده عبدالله با اشاره به وجود مشکلاتی که در بخش وجود دارد گفت: بخش امام زاده عبدالله از محروم ترین بخش های در شهرستان می باشد که بواسطه جلگه، کوهستان و جنگل نیازمند توجه مسئولین است.

وی با قدردانی از مسئولین شهر امام زاده عبدالله در ساخت دفتر و منزل امام جمعه بیان داشت: با توجه به اینکه زمان بسیار کمی از حضور سرپرست فرمانداری ویژه در شهرستان نمی گذرد انتظار داریم که وقت بیشتری را برای این بخش بگذارند تا ضمن بررسی مشکلات رسیدگی فوری صورت گیرد.

احمد منفرد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: این بخش با توجه به اینکه تازه تاسیس می باشد خوشبختانه تمام اقلیم ها اعم از کوهستانی ، میان بند و جلگه ای را درخود جای داده است.

وی با اشاره به وجود دو شهر ک صنعتی در این بخش که به عنوان قطب صنعتی استان می باشد بیان داشت: با وجود صنایع کوچک وبزرگ د راین بخش نباید بیکار وجود داشته باشد و مسئولین بخش در جذب نیروهای جدید با رعایت اصول عزیزان این بخش را مورد لحاظ قرار دهند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل با اشاره به وجود پتانسیل در این بخش عنوان داشت: برای حل مشکلات بخش تشکیل کارگروه توسعه در شهر و بخش امام زاده عبدالله با شناخت ظرفیت ها از ضروریات می باشد.

منفرد با تاکید بر اینکه با محوریت امام جمعه شهر امام زاده عبدالله برای حل مشکلات اقداماتی خواهد شد ادامه داد: باید گام هایی را به جلو برداریم وهدف همه خدمت به مردم می باشد و این را یک افتخار می دانیم.

وی با تاکید بر اینکه بخش امام زاده عبدالله با دیگر بخش ها متفاوت می باشد اظهارداشت: وجود حرم مبارک امام زاده عبدالله که سلاله امامان معصوم می باشد وهرساله شهاد حضور زائران از کشورهای مختلف و دیگر شهرهای کشور عزیزمان هستیم از افتخارات است.

منفرد اشاره کرد: وجود این امامزاده واجب التعظیم در این بخش یک پتانسیل قوی می باشد و از سالهای قبل تاکنون تغییرات زیادی در این منطقه صورت نگرفته است و باید همه همت کنیم و این تغییرات را بوجود آوریم.وی اضافه کرد: نیاز است با ایجاد بسترهای مناسب در جوار این امامزاده درآمدزایی کنیم.

یحیی عسگری پور بخشدار امام زاده عبدالله با اشاره به وجود حرم امامزاده عبدالله، شهرک های صنعتی ، شرکت دیزل و سدهراز در این بخش گفت: نداشتن امکانات مناسب در اطراف حرم باعث می شود مسافران این شهر را به عنوان گذری برای ساعتی انتخاب کنند تا اینکه شبانه روز بمانند.

وی با بیان اینکه با تجمیع سه روستا شهر امام زاده عبدالله تاسیس شده است اظهارداشت: شهر امام زاده عبدالله به مدت 3 سال از تاسیس آن می گذرد و حالا مردم از شهرداری و بخشداری خدمات مناسب می خواهند.

عسگری پور عنوان داشت: با توجه به ریزش پل ورودی شهر که به مدت 2 هفته صورت گرفته است باعث شد ترافیک سنگینی انجام شود و برای سهولت در رفت و آمد نیازمند پیگیری موضوع است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ضرورت ، تشکیل ، شهر ، آمل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.