سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

بر اساس طرح هادی جمعیت روستا توسعه پیدا می کند

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس گفت: براساس طرح هادی جمعیت روستا توسعه پیدا می کند و سیاست طرح های هادی در تامین نیاز های روستا ها به لحاظ زیر ساخت ها تدوین و اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، دبیری در مورد ماهیت طرح هادی روستایی گفت: طرح هادی روستایی در راستای توسعه منطقی و جمعیتی روستاها است که در شهرستان پردیس نیز اجرای طرح هادی روستایی بر همین منوال ادامه می یابد .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد : به طوری که اگر جمعیت در روستاها در حال افزایش است یک منطقه از اراضی ملی را برای توسعه روستا در کنار تمهیدات دیگر در نظر خواهیم گرفت.

دبیری با تاکید براینکه براساس طرح هادی جمعیت روستا توسعه پیدا می کند و سیاست طرح های هادی در تامین نیاز های روستا ها به لحاظ زیر ساخت ها تدوین و اجرا می شود بیان کرد: به طور مثال یک روستا نسبت به گذشته توسعه یافته و از جمعیت بیشتری برخوردار است ولی تنها یک مدرسه دارد .

رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس با اشاره به این موضوع که با چشم انداز 10 ساله قطعا زیرساخت های مورد نیاز روستاها بادیدی آینده نگرانه تقویت خواهد شد ، ابراز داشت : از جمله این جنس زیر ساخت ها می توان به زیرساخت های آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی اشاره کرد و وقتی طرح به این شکل تکمیل شد آینده روستا در این طرح دیده می شود .

دبیری در پایان خاطر نشان کرد : دهیاری و بنیاد مسکن با وظایف خود آشنا می شود و برای برنامه های عمرانی برنامه ریزی می کند و برای اقداماتی همچون پیاده روسازی ها تامین اعتبار می کند و به صورت موازی فعالیت می کنند و وظایف آنها تفکیک شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.