سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

این انگیزه را دارم که کماکان برای کسب مدال‌های بیشتر مبارزه کنم

مهدی زاده قهرمان کاراته آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم به طور قطعی این انگیزه را دارم که کماکان برای کسب مدال‌های بیشتر مبارزه کنم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مهدی‌زاده پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن در خصوص این مسابقات گفت: سیزدهمین دوره رقابت‌های آسیایی کاراته بود و حدود 6 ماه بود برای حضور در این مسابقات در اردوی آماده سازی قرار داشتیم.

کاراته کای قمی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا سختی‌های خاص خود را داشت افزود: چون کاراته از آن کشور ژاپن است و ما در مهد کاراته جهان در حال رقابت با میزبان و چند تیم قدرتمند دیگر بودیم  طبیعی است که حریفان ژاپنی  حریفان سرسختی برای تیم ما بودند.

عضو تیم ملی کاراته دعای خیر مردم کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: یقین دارم که دعای خیر مردم کشورمان به ویژه مردم عزیز قم به من کمک کرد تا بتوانم طلای این مسابقات را به دست بیاورم و نذر هم کرده بودم که این مدال را به حرم حضرت معصومه (س) تقدیم کنم که در یک فرصت خوب این کار را انجام می‌دهم.

مهدی زاده ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان باشگاه یاسین پیشرو گفت: از این پس با انرژی و انگیزه دوچندان تلاش می‌کنم که در لیگ‌های جهانی بتوانم برای یاسین پیشرو، کشورم و شهرم افتخار آفرین باشم و رنکینگ جهانی‌ام به به سطح اول بازگردانم.

وی در پایان از حضورش در مسابقات المپیک 2020 خبر داد و گفت: بدون شک می‌توانم در 5 سال آینده شرایط آرمانی‌ام را حفظ کنم و در المپیک 2020 توکیو که کاراته در آن حاضر است برای کشورم افتخار آفرین باشم.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.