سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تعاونی‌ها در اجرای قانون به موفقیت 95 درصدی رسیده‌اند

مشاور معاون رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ یک از قوانین نوشته شده در زمینه تعاونی‌ها بدون کاربرد نیست،‌ عنوان کرد: با توجه به کاربردی بودن قوانین در این عرصه باید از آنها به صورت مطلوب بهره ببریم.

به گزارش به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: سید کاظم دلخوش عصر امروز در جشنواره تقدیر از تعاونی‌های برتر، تصویب قانون تعاونی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: این قانون براساس منویات رهبر معظم انقلاب تصویب شده و می‌توانم بگویم که تعاونی‌ها در اجرای قانون به موفقیت 95 درصدی رسیده‌اند.

مشاور معاون رئیس جمهور با اشاره به ضعف مدیریتی در کشور افزود: برخی مشکلات از گذشته وجود دارد که به همین دلیل، بخش تعاون را نمی‌توانند قبول کنند، ولی در قم چنین مسئله‌ای وجود ندارد و ما باید از توجه و اهتمامی که به این بخش وجود دارد، به عنوان یک ظرفیت و فرصت بهره ببریم.

وی با اشاه به قوانین تعاونی ها اظهار کرد:  هیچ یک از قوانین نوشته شده در زمینه تعاونی‌ها بدون کاربرد نیست و باید از آنها به صورت مطلوب بهره ببریم.

دلخوش کنار گذاشتن اختلافات اتاق های تعاونی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد:  در صورتی که اتاق‌های تعاون پیشنهادات خود را بر اساس قانون برنامه ششم ارائه کنند، کار گروه ویژه در استان‌ها تشکیل و حق تعاونی‌ها ارائه شده و جایگاه آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه واردات بایدمدیریت شود گفت: بخش تعاون می‌تواند در این عرصه بسیار فعالانه عمل کند تا بتوانیم صادرات مناسب و واردات مطلوب داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.