سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

نمایش توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی در قم

مسابقات ورزشی ظفرمندان با هدف هماهنگی و به نمایش گذاشتن قدرت و توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی استان ‏در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم:نخستین دوره مسابقات ورزشی ظفرمندان در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال در قم آغاز شد.

حمیدرضا اسدی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم در افتتاحیه این مراسم که با حضور مدیران و روسای ادارات و یگان‌های شرکت‌کننده برگزار شد، برگزاری این مسابقات در استان قم را سبب  هماهنگی بیشتر بین نیروهای امدادی و عملیاتی خواهد عنوان کرد.

وی مهم ترین نیروهای عملیاتی را نیروهای یگان ویژه دانست و گفت:  این نیروها سخت‌ترین ماموریت‌ها را رهبری می‌کند و اجرای این عملیات‌ نیازمند داشتن آمادگی جسمانی مناسب است که با این مسابقات این توانمندی‌ها نشان داده می‌شود.

همچنین حسن رودباری فرمانده یگان نیروی انتظامی در این مراسم افزود:  تیم‌های شرکت‌کننده از بهترین نیروهای خود در این مسابقات استفاده کرده‌اند که در پایان به تیم‌های برتر شرکت‌کننده در این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

رودباری با بیان اینکه ایجاد امنیت در جامعه از وظایف اصلی ما است خاطر نشان کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های اجتماعی به مردم این اطمینان را می‌دهیم که ما در هر لحظه و زمان که لازم باشد در خدمت آنها هستیم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: مسابقات ، ورزشی ، ظفرمندان ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.