سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

طرح" از کتاب تا کتاب" در راستای افزایش فرهنگ کتاب خوانی در قم اجرا می شود

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: این طرح به منظور طرح فراگیر و عمومی اهدای کتاب‌های علمی، آموزشی و مذهبی به کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران، انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: احمد شایان فر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اجرای طرح کتاب تا کتاب در استان قم خبر داد.

وی افزود: در این طرح شهروندان کتاب‌های بلا استفاده سالم کتابخانه‌های شخصی را به مرکز نشر هاجر تحویل می‌دهند و کتاب‌های جدید دریافت می‌کنند و از فرهنگ دوستان تقاضا می شود در این امر این نهاد را یاری کنند.

مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر زمان اجرای طرح را 15 شهریور تا 15 مهرماه اعلام کرد و اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند کتاب‌های خود را به قم خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه یکم، واحد 135 مرکز نشر هاجر ارائه کرده و کتاب‌های جدید دریافت کنند.

شایان فر از مزایای این طرح را توسعه امر کتابخوانی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، بهره‌مندی طلاب از کتاب‌ها، اطمینان از استفاده مفید و مطلوب از کتاب‌ها و شرکت در کار خیر و خداپسندانه برشمرد.

انتهای پیام/پ


برچسب ها: طرح ، کتاب تا کتاب ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.