سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

رزمایش لبیک یا رسول الله در اردبیل برگزار می شود

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از برگزاری رزمایش 5هزار نفری با عنوان لبیک یا رسول الله در استان اردبیل خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار مستعد در نشت خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اردبیل دادن آموزش های لازم دفاعی و سازماندهی نیروهای مردمی را از مهمترین وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: رزمایش 5هزار نفری لبیک یا رسول الله با همین هدف و با شرکت 21گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در استان اردبیل در روزهای 19 و 20شهریور در منطقه ثمرین اردبیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این رزمایش بحث دفاع از کوی و برزن یا همان مراکز حساس شهری با فرض حمله دشمن به این مناطق تمرین خواهد شد که علاوه بر آن بحث کمک رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان را نیز تمرین خواهیم کرد.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: داشتن پشتوانه مردمی ، آمادگی نیروهای دفاعی کشور و وجود رهبری حکیم، آگاه و مقتدر مهمترین دلایل حفظ نظام اسلامی از تمامی گزندهای دشمنان است.

سردار مستعد لازمه حفظ استقلال کشور را حفظ اقتدار آن دانست و خاطر نشان کرد: ما نباید نه مجذوب خنده های دشمنان و نه مرعوب خشم های آن ها باشیم بلکه باید با اقتدار خود از استقلال ملی دفاع کنیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.