سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود استانداری به برنامه‌های نوسازی

مدیرکل راه و شهر سازی استان تهران گفت: استانداری تهران می‌تواند به عنوان واحدهای صف و اجرایی، مدیریت شهری را در عملیاتی کردن برنامه‌های اجرایی نوسازی یاری کند.

واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ضرورت مشخص کردن برنامه‌های نوسازی اظهار کرد: مدیریت شهری بهترین متولی در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده است  زیرا بیش از یک دهه با مشکلات شهروندان به صورت چهره به چهره آشنا شده است و می‌تواند در اجرایی شدن برنامه‌های دولت در بحث سکونت‌گاه‌های غیر رسمی کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات در زمینه‌ نوسازی بافت‌های فرسوده به دلیل مشکلات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، بسیار پیچیده است ،گفت: ضرورت انجام کار تیمی و گروهی در این خصوص و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت ایجاد همگرایی و هم سویی به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های نوسازی موثر است.

واحدی افزود: تاکنون دستگاه‌های فرسوده ورود جدی نداشته‌اند و بر همین اساس پیشنهادی مبنی بر شگل‌گیری دبیر خانه ستاد ملی احیا و نوسازی در شهرداری تهران مطرح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: امیدواریم ظرفیت‌های موجود سریعتر مورد استفاده قرار گرفته شود تا کیفیت زندگی شهروندان ساکن در بافت‌های فرسوده ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.