حضور 75 برند برتر کشور در جشنواره زنان و تولید ملی

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: در نمایشگاه زنان و تولید ملی شهرداری تهران 75 برند برتر ایرانی حضور دارند و ما می خواهیم به مردم اطمینان دهیم که از کالای ایرانی استفاده کنند، چراکه با حمایت از تولید کنندگان داخلی می توانیم حضور آنها را در بازار بین المللی نیز پر رنگ تر کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان فهیمه فیروزفر رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در مراسم افتتاحیه هفتیمن جشنواره  زنان و تولید ملی شهرداری تهران، اظهارکرد: هفتین نمایشگاه زنان وتولید ملی با مشارکت تمامی کارمندان این ستاد با تاسی از شعار همدلی و همزبانی مقام معظم رهبری انجام شد.

وی افزود: در این نمایشگاه 75 برند برتر ایرانی حضور دارند و ما می خواهیم به مردم اطمینان دهیم که از کالای ایرانی استفاده کنند، چراکه با حمایت از تولید کنندگان داخلی می توانیم حضور آنها را در بازار بین المللی نیز پر رنگ تر کنیم.

رئیس ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اضافه کرد: با وجود اتفاقاتی که در کشور رخ داده است باید تلاش کنیم وارد عرصه ملی و بازار جهانی شویم. ما باید تلاش کنیم صادر کننده باشیم نه وارد کننده.  

 فیروزفر در ادامه با تاکید بر اینکه این نمایشگاه محفلی برای معرفی برندها و تبدیل آنها به یک شبکه است، گفت: در حال حاضر شبکه فیزیکی شکل گرفته است، اما ما وعده  می دهیم که این شبکه را به شبکه مجازی تبدیل کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: بسیاری از محصولات داخلی به کشورهای خارجی صادر می شوند و اگر از تولید ملی حمایت کنیم تولید کننده های داخلی بهتر از کشورهای توسعه یافته ای همچون آلمان می توانند فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار