سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

رضایت مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است

حضرت آیت الله سبحانی با بیان این كه رضایت مردم، سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفتند: از نظر اسلامی، حقوق دریافتی افرادی كه حق مردم را تضییع می كنند، حرام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حضرت آیت الله سبحانی در دیدار با استاندار قم بر ضرورت انتخاب مدیران بومی تاكید كردند و گفتند: زمان زیادی طول می كشد تا افراد غیر بومی مشكلات استان را بشناسند.

ایشان با اشاره به برخی كم كاری ها در ادارات استان، متمركز نمودن كارها در مكانی مشخص، در راستای جلوگیری از تردد و اتلاف وقت مردم را مورد تاكید قرار دادند و افزودند: بایستی سازو كارها و روال های صحیح خدمت به مردم مشخص شود.

حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینكه رضایت مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان كردند: از نظر اسلامی، حقوق دریافتی افرادی كه حق مردم را تضییع می كنند، حرام است.

حضرت آیت الله سبحانی مقابله با بدحجابی را از دیگر وظایف مسئولین دانسته و تصریح كردند: معابر و ادارات بایستی نمود جایگاه فرهنگی شهر قم باشند.
استاندار قم با بیان اینكه قم خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و مركز امید مسلمین و به ویژه شیعیان جهان است افزود: برنامه ریزی ها و اقدامات اجرایی نیز باید با این شان و جایگاه همخوانی داشته باشد.

حضرت آیت الله سبحانی در ادامه با اشاره به اینكه بیمارستان های قم در شان این شهر نیستند، افزودند: رئیس جمهور در سفر به قم وعده ساخت بیمارستان 1000 تخت خوابی را دادند كه امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینكه طرح آمایش استان و طرح های تفصیلی در دستور كار مسئولین قرار دارند، رسیدگی به طرح های نیمه كاره را اولویت اصلی مسئولین عنوان و خاطرنشان كرد: در شرایط حاضر در تلاش هستیم تا پروژه های ناتمام را به سرانجام برسانیم.

سید مهدی صادقی استاندار قم مسئله ی خشكسالی و برداشت بی رویه از منابع آبی را دیگر معضل پیش روی كشور و استان قم عنوان و تصریح كرد: در تلاش هستیم تا با تغییر الگوی كشت و صرفه جویی در مصارف این مشكل را به نحو صحیح مدیریت كنیم.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.