سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی سیاستمداران انگلیسی از سفر نتانیاهو به این کشور

گروهی از سیاستمداران انگلیسی در نامه ای از سفر آتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، گروهی از سیاستمداران انگلیسی، از سفر آتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور انتقاد کردند. آنها تاکید کردند رژیم صهیونیستی باید مسئولیت جنایت های جنگی خود را در حمله به نوار غزه بپذیرد.

آنها در نامه ای مشترک، که دوشنبه در گاردین منتشر شد، از تونی بلر خواستند از سفر نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس -- که نوار غزه را محاصره کرده است – به انگلیس جلوگیری کند.

در این نامه تاکید شده است بنیامین نتانیاهو باید مسئولیت جنایات جنگی را که شورای حقوق بشر سازمان ملل در بررسی نوار غزه پس از حمله رژیم اشغالگر اعلام کرد، بپذیرد.

بررسی سازمان ملل از نوار غزه پس از حمله گسترده رژیم صهیونیستی به این منطقه در ژوئیه و اوت 2014(تیر و مرداد 1393) نشان داد هزار و 462 غیرنظامی فلسطینی بر اثر این تجاوز به شهادت رسیدند. یک سوم از آنها کودک بودند.

تا کنون بیش از صدو پنج هزار شهروند انگلیسی در یک کمپین اینترنتی، دستگیری نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پس از ورود وی به خاک این کشور به اتهام جنایات جنگی خواستار شدند. بر اساس قوانین انگلیس، جمع‌آوری صد هزار امضا برای مطرح شدن موضوعی در مجلس این کشور کافی است.




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.