مئیر داگان، رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل در اتخاذ سیاستی علیه آمریکا یک "تصمیم راهبردی " گرفت و اکنون زمان آن است که به این روند پایان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتد پرس، مئیر داگان، رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در کنفرانس مبارزه با تروریسم هرتزلیا مدعی شد: من فکر می کنم اسرائیل تصمیم راهبردی برای مخالفت با آمریکا گرفت. مشکل ایران است نه رئیس جمهور آمریکا نیست.

وی در ادامه ی ادعاهای خود گفت: من واقعا متاسف هستم که این مناقشه به جایی رسیده است که فکر می کنم به ضرر منافع اسرائیل و آمریکا است.

وی مدعی شد:اگر من به منافع منطقه ای آمریکا اشاره کنم، فکر می کنم توافق با ایران پدیده جدیدی به نام بی اعتمادی بین بسیاری از کشورها در خاورمیانه علیه آمریکا ایجاد کرده است. من می پذیرم که نماینده اسرائیل نیستم و سمتی در دولت ندارم.

داگان در ادامه گفت: من در دیدگاه نخست وزیر خود شریک نیستم و این را صادقانه به شما می گویم و این مخفی نیست، اما فکر می کنم اکنون زمان آن است این راهبرد طولانی مدت علیه آمریکا خاتمه یابد.

وی گفت: اکنون زمان آن است که اسرائیل به انتقاد از آمریکا برسر موافقتنامه هسته ای واشینگتن و دیگر قدرت های جهان با ایران، پایان دهد.

براساس این گزارش، داگان از منتقدان شدید سیاست های تند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درقبال ایران است. وی آشکارا با حمله نظامی رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته ای ایران که نتانیاهو از آن حمایت می کند، مخالفت کرده است.

داگان تصریح کرد: اسرائیل در اتخاذ سیاستی علیه آمریکا یک "تصمیم راهبردی " گرفت و اکنون زمان آن است که به این روند پایان دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار