سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسکتبال قهرمانی اروپا

هت‌تریک روسیه در شکست/ شاگردان «پشوتین» در لبه پرتگاه!

تیم بسکتبال روسیه سومین دیدار خود را هم در جام ملت‌های اروپا واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از سی و نهمین دوره بسکتبال جام ملت‌های اروپا بعدازظهر امروز با دیدار تیم‌های روسیه و فنلاند در سالن پارک اند سویتس آرنای مونت‌‌پلیه آغاز شد که در پایان فنلاند با حساب 81 بر 79 برابر شاگردان ایوگنی پشوتین به پیروزی رسید.

کوارتر نخست این دیدار با برتری 20 بر 16 روسیه به پایان رسید اما فنلاند در 10 دقیقه دوم تلافی کرد و با حساب 20 بر 18 برنده شد تا نیمه نخست 38 بر 36 به سود روس‌ها تمام شود.

با آغاز نیمه دوم رقابت شانه به شانه دو تیم آغاز شد که حاصل آن برتری 27 بر 26 فنلاندی‌ها بود تا روسیه با برتری 65 بر 64 به استقبال کوارتر چهار م برود. در 10 دقیقه پایانی این دیدار دو تیم به رقابت نزدیک خود ادامه دادند و زمانی روسیه و لحظه‌ای بعد فنلاند تیم برتر میدان می‌شدند. بالاخره در ثانیه‌های پایانی فنلاند 2 امتیاز از حریف خود پیش افتاد و این برتری را حفظ کرد تا در نهایت روسیه با شکست 81 بر 79 در این بازی، سومین باخت پیاپی خود را در جام ملت‌های اروپا تجربه کند.

روس‌ها با این شکست و با یک رتبه نزول در جایگاه پنجم گروه A ایستادند. به این ترتیب قهرمان سال 2007 اروپا برای صعود به دور بعد، ناگزیر از شکست فرانسه در خانه این تیم است.


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.