سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین دوره طرح یاوران نماز از فردا آغاز می‌شود

طرح امین (انجمن مردمی یاوران نماز) امسال در شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی،سمنان، مازندران و گلستان برگزار می‌شود.

سید علی منیری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد اقامه نماز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: طرح امین مخفف «انجمن مردمی یاوران نماز» و همچنین طرح بعدی این حوزه طرح مبین مخفف «مدیریت برنامه‌های یاوران نماز» است.

وی ادامه داد: پنجمین و ششمین دوره از طرح یاوران نماز از روز سه‌شنبه 18 شهریور در شش استان کشور برگزار خواهد شد.

منیری عنوان کرد: طرح امین برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی کردن بُعد فرهنگی نماز است و با عنوان یاوران نماز و همراهی خودجوش و داوطلبانه گروه‌های مردمی در استان‌های کشور برپا می‌شود.

وی درباره طرح یاوران نماز اظهار داشت: شناسایی و برطرف کردن موانعی که پیش روی نمازگزاران است و همچنین هماهنگی اقامه نماز مانند متولی مسجد، پخش و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مساجد از جمله هدف‌های طرح امین است.

وی افزود: طرح امین با پیگیری و آموزش اساتیدی در خصوص نماز‌باوری و کاربردی کردن این فریضه واجب در زندگی مردم از دیگر اهداف این مجموعه است.

منیری در پایان یادآور شد: طرح امین پیش از این دوره‌های سوم و چهارم خود را در شهرهای کرمانشاه، کردستان، لرستان، برگزار کرده بود و امسال در شش استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان برگزار می‌شود و در پایان این دوره داوطلبان به عنوان یاوران نماز در مناطق و مساجد خود معرفی می‌شوند.





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.