سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از شایعاتی درباره ورود فضایی ها به زمین تا سقوط شهاب سنگ

سقوط جسم نورانی ناشناس توجه همگان را در دنیای واقعی و مجازی به خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در طول سال همواره شاهد اجسام عجیب و غریب در آسمان سراسر جهان هستیم که هر کس با استفاده از قدرت تخیل خود تعبیری از فرود موجودات فضایی و یا هزاران تعبیر دیگر از این مشاهدات می کنند.

اما در نهایت مشخص می شود که اجسام دیده شده صرفا قطعاتی از لوازم موشک های فضایی  که مجدد به جو زمین باز گشته یا شهاب سنگی بیش نیست که تمام تخیلات بینندگان این صحنه ها را نقش بر آب می کند.



اخیرا در بزرگراهی شلوغ در یکی از شهرهای کشور تایلند رانندگان شاهد سقوط گوی ناشناخته نورانی از آسمان بودند که هر کدام از دید خود تعبیری برای آن در نظر گرفتند. عده ای معتقد بودند موجودات فضایی در زمین فرود آمدند و عده ای دیگر نگران آسیب وارد شده به زمینیان در پی سقوط این جسم بودند و در این میان عده ای هم گمان را بر سقوط شهاب سنگ گذاشتند که به واقعیت نزدیک تر است.


فیلمی از این واقعه در یوتیوپ به اشتراک گذاشته شد که توسط شاهدان این پدیده گرفته شده است که بیش از 156900بازدید کننده داشت، این واقعه خود گواه آن است که اغلب انسان ها نسبت به دنیای ناشناخته و اجسام ناشناخته بسیار کنجکاو هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.