سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری از تاسيسات مکانيزه شرکت فرآورده هاي لبني رضوي

طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی با 25میلیارد ریال اعتبار داخلی و دو و نیم میلیون یورو اعتبار ارزی در مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت گفت: در طرح توسعه این شرکت، تولید شیر خام استریل، طعم دار و ساده در بسته بندی های مدت دار و با استفاده از تکنولوژی های نوین دنیا در خط تولید قرار گرفت.

طالبیان افزود: این شرکت با سابقه بیست ساله در تولید 40نوع فرآورده لبنی و با بهره برداری از بخش مکانیزه و طرح توسعه ای این شرکت، امکان اشتغال شش کارشناس امور صنایع غذایی به صورت مستقیم و اشتغال بیش از 50نفر به صورت غیر مستقیم فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز ساختمان های تولید و تاسیسات شرکت فرآوردهای لبنی رضوی 25میلیارد ریال از اعتبارات داخلی هزینه شده است افزود: برای خرید و انتقال تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نیز دو و نیم میلیون یورو از اعتبارات ارزی، هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی اعلام کرد: با بهره برداری از این واحد تولیدی روزانه صد تن شیر استریل، با ماندگاری بالا ،تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت فرآورده های لبنی رضوی از سال 1374 با اشتغالزایی برای 120 نفر راه اندازی شد و از جمله شرکت های وابسته به آستان قدس رضوی است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.