سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

افزایش سرمایه صندوق های حمایت از توسعه کشاورزی استان سمنان

این افزایش سرمایه در غالب 510 میلیارد ریال براورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید ابوالحسن صباغی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و وجود بهره‌برداران متقاضی برای عضویت در صندوق وهمچنین آمادگی اعضای سابق برای افزایش سرمایه، پیش‌بینی شده که بیش از 142 میلیارد ریال به سرمایه صندوق‌ها اضافه شود .

نماینده ،ناظر و هماهنگ‌کننده شرکت مادر تخصصی در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان و شهرستان‌های سمنان اضافه کرد: سرمایه صندوق‌ها در حال حاضر بیش از 367 میلیارد ریال با 4107 عضو حقیقی و حقوقی است که با افزایش سرمایه تعداد اعضابه 5 هزار و 550 عضو می‌رسد.

صباغی در خصوص تامین منابع برای افزایش سرمایه در سال‌جاری گفت: این افزایش سرمایه بیش از 51 میلیارد ریال سهم دولت و بیش از 91 میلیارد ریال هم سهم بهره‌برداران خواهد بود . وی افزود: از سال 93 تاکنون بیش از 512 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه و تسهیلات ضروری به بیش از سه هزار و 445 نفر پرداخت شده است .

 صباغی یادآوری کرد: استان سمنان پیشرو در تشکیل صندوق‌ها در کشور برای ایجاد این صندوق‌ها در تمامی شهرستان‌ها‌، تسکیل اولین صندوق‌ شهرستانی و بخشی در کشور است‌ که دارای 9 صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شامل یک صندوق استانی ،هفت صندوق شهرستانی و یک صندوق بخشی است .

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرمایه ، کشاورزی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.