سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولین

سومین دوره پارالمپیاد ورزشی جانبازان و معلولین ویژه محلات شهر تهران برگزار می‌شود.

رضا بهادران، مدیر ورزشی محلات و اقشار سازمان ورزش شهر‌داری تهران در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با هدف از برگزاری این پارالمپیاد و تیم‌های مورد نظر اظهار داشت: از 6 سال گذشته المپیا‌د‌های ورزشی در سطح محلات تهران برگزار می‌شد تا اینکه ما و فدراسیون جانبازان و معلولین تصمیم به همکاری در این رابطه گرفتیم و حدودا‌ سه سال متوالی است که در کنار المپیاد‌های ورزشی پارالمپیاد ورزشی نیز برای قشر خاص جامعه مانند جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری هر ساله این پارالمپیاد توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضاهای مناسب برای همه‌ی افراد جامعه است چرا  که ما  با برگزاری این چنین المپیاد و پارالمپیاد‌هایی خواستار ایجاد محبت و همدلی بین همه‌ی افراد هستیم.

وی ادامه داد: این برنامه باعث می‌شود تا مردم و مدیران ورزشی با مسئولین با فضاها‌ و ورزش‌های جانبازان و معلولین  آشنا شده و آن ها را در این راه حمایت کنند .

وی افزود: امسال در سومین سال برگزاری پارالمپیاد ورزشی تغییراتی را ایجاد کردیم و توانستیم نسبت به سال‌های گذشته کیفیت برنامه و تعداد ورزشکاران حضوریافته را افزایش دهیم و با عنوان تفریح، ورزش تندرستی برای همه به جلو پیش برویم.

وی در پایان عنوان کرد: این المپیاد هر ساله در بخش آقایان و در رشته‌های مختلف مخصوص افراد خاص برگزار می‌شود که اسامی نفرات و تیم‌ها به شرح زیر است: جانبازان و معلولین در رشته های تنیس روی میز، دارت،‌ بوچیا، شنا، والیبال نشسته، وزنه برداری، بسکتبال با ویلچر، تیراندازی و فوتبال روی میز کم توانان ذهنی و سندرم‌ دوان، گوی رانی، تنیس روی میز و دو میدانی

 نابینایان: شنا
ناشنوایان: کشتی، شنا و تنیس روی میز و کوتاه قامتان در رشته‌ی تنیس روی میز حضور داشته و با هم به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است: زمان برگزاری این مسابقات طوری برنامه ریزی شده است که 24 مهرماه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.