سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشار: هنوز 97 درصد از مردم ایران پاک هستند

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردم ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: هنوز 97درصد از مردم ایران پاک هستند و به اعتیاد گرفتار نشده‌اند.

پرویز افشار در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم و برنامه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در ایران به واسطه مجاورت با بزرگترین قاچاق کننده و پخش کننده آمار شیوع اعتیاد و مواد مخدر متوسط رو به بالااست ولی جای امیدواری دارد که هنوز 97درصد از مردم ایران پاک هستند و به اعتیاد گرفتار نشده‌اند.

وی بیان کرد: ما برای پیشگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های متنوع و خاصی را برای اجرادر نظرگرفته‌ایم که جشنواره کشوری نوجوان سالم هم که امسال‌ چهارمین دوره برگزاری آن است از این برنامه‌هاست.

افشار ادامه داد: عزم بالا و حمایت‌های اجتماعی به همراه همکاری مسئولین در قالب برنامه‌های منسجم یکی از کلید‌های پیشرفت در این قضیه است.

وی عنوان کرد: ما خواستار این هستیم که با استفاده از هدف‌گذاری بر روی ارگان‌ها، نهادها و فضای 4گانه که مخصوص دانش‌آموز است مانند مدرسه، خانه، محله،دانشگاه و محیط درست و سالم زندگی را ترویج دهیم.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردم ستاد مبارزه با مواد مخدر، ادامه داد: من و عوامل پشت صحنه در راستای ایجاد پوشش مناسب برای دانش‌آموزان و خانواده‌های انها با این برنامه‌ها تا به حال 40درصد از جامعه‌ی هدف را تحت پوشش قرار دادیم که این را مدیون تلاش همه‌جانبه و سخت‌کوشانه‌ی شرکای اجتماعی و فرهنگی هستیم.

افشار افزود: قصد ما دور هم جمع کردن چندین مجموعه برای پیشرفت در این ماجر‌است که اسامی خیرین مدرسه‌ساز انجمن اولیا و مربیان و انجمن‌هایی که دانش‌آموزان کم توان ذهنی و جسمی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهریان
۰۸:۳۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
وقتی که سن اعتیاد به قشر نوجوانان رسیده و استفاده از مواد و سیگار بین آن ها شایع شده و بیکاری بیداد میکند چطور 97درصد مردم ایران پاک هستند.
لطفا آمار واقعی ارائه دهید تا شاید مشکلات از سوی برنامه ریزان دولتی پیگیری شود