سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی:

کرمانشاه به قطب هندبال تبدیل شده است

معاون اداره کل امور ورزش جوانان کرمانشاه گفت:کرمانشاه قطب هندبال غرب کشور است.

جلال عزیزی در گفتگو با  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: مجمع انتخابی رئیس هیأت هندبال استان کرمانشاه با حضور مهدوی رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان، امروز پانزدهم شهریور در استان کرمانشاه برگزار شد.


دو نفر از کاندیدا به نفع ناصر سلیمی کنار رفته و وی با اکثریت آرا به مدت 4سال به عنوان رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه انتخاب شد.

وی در ادامه گفت: استان کرمانشاه به عنوان قطب اصلی هندبال کشور است که در منطقه‌بندی کلی که توسط فدراسیون هندبال انجام شده است کرمانشاه منطقه 4 هندبال کشور می‌باشد.

معاون اداره کل استان در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی در دست کار است که مهمترین آن بحث استعدادیابی هندبال استان است همچنین در بخش مربیان و داوران نیز اقداماتی انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: استان کرمانشاه در بخش ملی نیز هندبالیست های خوب و در شرایط فیزیکی آماده‌ای داشته و تراکنش خوبی در این رشته ورزشی داشته است.

عزیزی در پایان گفت: امیدوارم کرمانشاه به عنوان قطب هندبال غرب کشور استعداد‌های درهشانی در زمینه هندبال پرورش دهد و همچون گذشته به خوبی در زمینه هندبال پیشرفت نماید. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.