سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی خبر داد:

عرضه مواد غذایی با تخفیف ویژه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید، گفت: محصولات کشاورزی و مواد غذایی با تخفیف به شهروندان عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین رحیمی با اشاره به ماموریت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در عرضه محصولات کشاورزی و مواد غذایی اظهار کرد: این سازمان در آستانه مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید اقلام خوراکی پرمصرف را به منظور تامین تغذیه دانش آموزان عرضه می کند.

وی با بیان اینکه طرح مهر قلم از طرح های اجرایی شهرداری تهران است، افزود: این طرح از سال های گذشته آغاز و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است به همین منظور در این طرح، نوشت افزار، كيف و كفش مدارس، لباس فرم مدارس و ... با قیمت مناسب عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد: در راستای اجرای طرح مهر قلم برخی از محصولات خوراکی با تخفیف ویژه در سطح میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار عرضه می شود.

رحیمی با بیان اینکه برخی مواد خوراکی با تخفیف ویژه از تاریخ 25شهریورماه تا 10 مهرماه در میادین و بازارها عرضه خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان می توانند محصولاتی مانند انواع کیک، کلوچه، شیرهای استرلیزه و ...را با تخفیف 15 درصد تهیه کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.