سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدادی: اینجا از ایران معروف‌ترم/ امروز جان بازی نداشتیم!

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است مردم چین تایپه وی را از ایرانی‌ها بیشتر می‌شناسند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد حدادی در پایان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اسپارتاک روسیه که با برتری تیم کشورمان و در نهایت قهرمانی شاگردان بائرمن به پایان رسید، اظهار کرد: به نتیجه جام ویلیام جونز کاری نداریم. مهم این است که اینجا به آمادگی کامل رسیدیم. خوشبختانه با تلاش بچه ها قهرمان شدیم. جام ویلیام جونز تورنمنت سنگینی بود. هشت بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم و امروز پاهای ما جان نداشت.

وی درباره آخرین حریف ایران توضیح داد: روسیه تیم شوتیستی بود اما ما با بازی خوب خود ابتکار عمل را از این تیم گرفتیم. هدف ما خوب بازی کردن است. تمرکز ما روی همه بازی هاست فکر می کنم همه چیز خوب پیش می رود.

بازیکن پست پنج تیم ملی درباره غیبت صمد نیکخواه بهرامی در ویلیام جونز اظهار کرد: صمد کاپیتان تیم ایران است. امیدوارم در بازگشت ما به ایران، آسیب‌دیدگی او بهبود یافته باشد و بتواند ما را همراهی کند.  

حدادی درباره محبوبیت‌اش در چین تایپه گفت: مردم اینجا عاشق بازیکنان NBA هستند مخصوصا اگر سیاه پوست باشد. فکر می کنم اینجا من را  بیشتر به قیافه می شناسند. برعکس ایران که من را بیشتر به نام می‌شناسند. در ایران کمتر از بازی‌های من برای تیم‌های آمریکایی تصویری پخش شده است.اینجا بیشتر بازی را من را پخش کردند و بیشتر از ایران من را می شناسند. جالب است که در کشورمان من را با جابر روزبهانی، صمد نیکخواه بهرامی و احسان حدادی اشتباه می‌گیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.