دیدار نفس‌گیر تیم‌های بسکتبال ترکیه و ایتالیا در رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های اروپا، با برتری ترکیه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه روز نخست بسکتبال جام ملت‌های اروپا، بامداد امروز تیم‌های ایتالیا و ترکیه از گروه B در برلین برابر هم ایستادند.

تیم ترکیه در این دیدار به لطف بازی تاثیرگذار سِمی اِردن، سنتر 213 سانتی‌متری خود و بازی‌سازی محمد علی، از ابتدای بازی فاصله اندکی با حریف ایجاد کرد.

این دیدار در کوارتر چهارم به اوج هیجان رسید و تعقیب و گریز در این زمان آغاز شد. در 8 ثانیه به پایان بازی و زمانی که نتیجه 88 بر 86 به سود ترک‌ها بود، دانیلو گالیناری، بازیکن پست 5 ایتالیا دو پرتاب آزاد به دست آورد. پرتاب نخست گالیناری سبد ترکیه را فرو ریخت تا اختلاف به حداقل برسد. این بازیکن پرتاب دوم خود را از دست داد تا بهترین فرصت ایتالیا برای جبران بر باد برود.

در ریباند اردن از ایتالیایی‌ها خطا گرفت و او هم از دو پرتاب یک امتیاز به دست آورد. در فاصله 3 ثانیه به پایان بازی، شاگردان دامیانی پرتاب ناامیدکننده‌ای روانه سبد حریف کردند اما این توپ ثمری نداشت و ترکیه با حساب 89 بر 87 به برتری رسید.

در آخرین دیدارهای روز نخست جام ملت‌های اروپا، فرانسه 97 بر 87 ایسلند را شکست داد، کرواسی 80 بر 73 اسلوونی را از پیش رو برداشت و اوکراین هم 68 بر 69 مقابل لتونی تسلیم شد.

جام ملت‌های اروپا از دیروز همزمان در شهرهای مون‌پلیه، برلین، زاگرب و ریگا آغاز شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار