سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در استهبان فارس

فرمانده انتظامي شهرستان استهبان استان فارس با اشاره به اجراي طرح امنيت اجتماعي گفت: اجراي چنین طرحهايی باعث افزايش احساس امنيت در جامعه میشود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ سرهنگ "داود امجدی " ادامه داد: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: ماموران پلیس این شهرستان به منظور کاهش تصادفات و برخورد با هنجار شکنان طرح توقيف موتورسيکلت سوران متخلف را در دستور کار خود قرار داده است؛ همچنین در راستای تشدید ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ويژه نظارت و كنترل بر تفرجگاه ها، خيابان های اصلی، معابر شلوغ، تعدادي از محله ها و نقاط آلوده به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ امجدی ادامه داد: مأموران با موتورسيکلت سواراني که فاقد کلاه ايمني ، گواهينامه و همچنين موتورسيکلت هايي که فاقد بيمه بوده و يا رانندگاني که اقدام به حرکات نمايشي کنند برخورد و موتورسيکلت آنان را توقيف مي کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان با قدرداني ازهمکاري خوب شهروندان در ارائه اطلاعات و اخبار به موقع افزود: اين طرح هدفمند به منظور افزايش احساس امنيت و آرامش خاطر در بين مردم و بالا بردن ضريب امنيت شهرستان به اجرا در آمد و استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/گ



برچسب ها: طرح ، ارتقاء ، امنیت ، اجتماعی ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۱:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
سلام. لطفا در تایپ خبرها دقت بیشتری کنید. موتورسيکلت سوران یا موتورسيکلت سواران