شیراز؛

دستگيري شكارچيان غير مجاز در " كازرون "فارس

با تلاش مأموران انتظامي کازرون در فارس شكارچيان متخلف بازداشت شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ"مهرداد مشوق" فرمانده انتظامي شهرستان "كازرون" گفت: مأموران انتظامي اين فرماندهي چهار شكارچي غير مجاز را دستگير و 70 لاشه پرنده و چهار قبضه اسلحه شكاري بادي كشف کردند.

وی ادامه داد: در پي گزارش رسيده مبني بر اين كه تعدادي شكارچي با يك دستگاه خودرو سمند حوالي روستاي " اسلام آباد جروق " در حال تردد هستند، ماموران انتظامي پاسگاه " فامور " بلافاصله موضوع را در دستور كار قرار دادند .

سرهنگ"مهرداد مشوق" افزود : ماموران با حضور در محل اعلامي خودروي مورد نظر را شناسايي و پس از متوقف كردن خودرو ، در بازرسي از آن تعداد 70 لاشه پرنده "قمري" شكار شده به همراه چهار قبضه اسلحه شكاري بادي كشف کردند.

وي ادامه داد: لاشه پرنده هاي شكار شدهبه اداره حفاظت محيط زيست شهرستانتحويل و چهار متهم دستگير شده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان كازرون با تاكيد بر استمرار برخورد با متخلفان و شکارچيان، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تحرك مجرمانه، اخبار مرتبط با مشاهده شکارچيان غيرمجاز و ديگر جرائم را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا مجرمان شناسايي و دستگير شوند.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.