سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه از ساخت نیروگاه جدیدی در مجاورت نیروگاه بوشهر خبر داد

رئیس شرکت روس اتم روسیه گفت: تلاش‌ها برای ساخت نیروگاه اتمی دیگری در ایران، با مشارکت روسیه آغاز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "سرگئی کرینکو،" رئیس شرکت روس اتم امروز جمعه در حاشیه نشستی اقتصادی در شهر "ولادی ووستوک" روسیه گفت: « انتظار می رود قرارداد ساخت نیروگاه هسته‌ای در مصر، تا پیش از پایان سال میان مسکو و قاهره به امضا برسد. در سفر ماه اوت عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر به روسیه، در این زمینه تصمیم‌های اصولی اتخاذ شده بود.»

وی ادامه داد تلاش ها برای ساخت نیروگاه اتمی دیگری در ایران، با مشارکت روسیه آغاز شده است و روند پیشرفت تلاش ها نیز بر اساس جدول زمانبندی شده است.

وی ادامه داد:« در حال حاضر رایزنی ها برای تعیین محل دقیق نیروگاه دوم که در مجاورت نیروگاه بوشهر بنا می شود با مشارکت روسیه ادامه دارد. ما از کار مشترک با شرکای ایرانی راضی هستیم.»

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
گمنام
۱۱:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اوباما تو فعلا سرگردان رو و زیر میز باش ما کار خود را انجام م دهیم ( سر بسته البته روسیه سابقه خوبی ندارد یک روباه همیشه روباه هست . )
reza
۰۹:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
پس لطفا از طرف پیمانکار روسی ضمانتهای خیلی محکمی بگیرید که بیشتر از 30 سال طول ندهد حد اقل در مدت سی سال تمام کند و تحویل دهد
فاطمه امین غفوری
۰۹:۴۴ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
به نام خدا
با آرزوی روزی که تمامی کشورها دریابند انرژی صلح آمیز هسته ای حق قانونی تمامی کشورها برای استفاده انرژی پاک است آن هم در شرایط کنونی جهان که همه در حال روی آوری به سوخت پاک و بدون آلودگی های زیست محیطی می باشند.
آبتین بمی
۲۲:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
ازین روسیه بیشتر از آمریکا بترسید. آینده همه چی رو نشون میده