سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مسئول انتشارات دارخوین؛

حوزه نشر کاملا با حواشی مرتبط است

حوزه نشر که از گذشته تا به امروز به عنوان یکی ا فرهنگ سازترین عرصه های فعال جوامع مختلف مطرح بوده هم اکنون در کشور ما کاملا با حواشی مرتبط است.

جان مراد احمدی، مدیر مسئول انتشارات دارخوین در خصوص میزان و کیفیت ارتباط وضعیت بازار نشر با میزان قراردادهای چاپ و نشر بسته شده در مراکز انتشاراتی به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به طور حتم با رونق بازار نشر، ناشران نیز رغبت بیشتری به انعقاد قرار داد چاپ و نشر با نویسندگان پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز موار‌دی پیش آمده که پس از عقد قرارداد چاپ و انتشار کتابی متوجه شده‌اند که شرایط لازم برای نشر آن وجود ندارد، افزود: حوزه نشر کاملا با حواشی مرتبط است و البته هیچ کاری بی حاشیه نیست.

مدیر مسئول انتشارات دارخوین دریافت پیامک‌هایی با مضمون اینکه (اظهار نامه مالیاتی خود را مشخص کنید) را از حواشی کار یک ناشر داشت و اظهار داشت: این پیامک‌ها از سوی سازمان های مالیاتی ارسال می شوند.

احمدی ادامه داد: برخی افراد در حوزه نشر که مخاطب، ناشر و سفارش دهندگان نقش بسزایی در کیفیت کار آن دارند فکر می کنند که هر اثری را می توان به ناشر سپرد و این در صورتی است که برخی از این آثار از نظر کیفی و محتوایی با تقاضای بازار و مخاطبان همخوانی و مطابقت ندارند.

وی با بیان این امر که انتشارات دارخوین به نمایشگاه کتاب مسکو نمی رود، خاطر نشان کرد: هم اکنون در حال آمادگی برای حضور در نمایشگاه استانی اصفهان هستیم.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.