سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم رونمایی از سنگ یادبود یکصد لقب امام خمینی(ره) به آمریکا/

گودرزی: نباید به بهانه توافق هسته‌ای با آمریکا سازش کرد

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: ما به دنبال گفتگو و تعامل هستیم، اما نباید به بهانه توافق هسته‌ای با آمریکا سازش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی در مراسم رونمایی از سنگ یادبود یکصد لقب امام خمینی (ره) به آمریکا که امروز (چهارشنبه) روبروی لانه جاسوسی آمریکا در تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما با اصل مذاکرات مشکلی نداریم، اما آمریکایی‌ها در مذاکرات به دنبال توافق نابرابرند.

وی ادامه داد: ما پس از 36 سال از انقلاب اسلامی چند پیام مهم را به دنیا مخابره خواهیم کرد؛ پیام اول آن است که‌ آمریکا همچنان دشمن ملت ایران است و این مردم جنایات 60 ساله آمریکا را فراموش نخواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: پیام بعدی این است که مردم ایران قصد سازش با دشمن خود را ندارند، البته ما به دنبال گفتگو و تعامل هستیم، اما نباید به بهانه توافق هسته‌ای با آمریکا سازش کرد.

وی افزود: ملت ایران خواستار یک توافق عزتمند و مبتنی بر اقتدار ملی هستند.

گودرزی با بیان اینکه پس از توافق، راههای نفوذ استکبار به کشور بسته خواهد بود، اظهار داشت: نخبگان کشور اجازه حضور مظاهر فرهنگی آمریکا در کشور را نخواهند داد و نفوذ اقتصادی کشورهای استکباری به داخل کشور پذیرفتنی نخواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطرنشان کرد: دولت و مجلس نباید اجازه استحاله فرهنگی کشور و تغییر جهت مسائل فرهنگی را بدهند تا بتوانیم راه انقلاب و راه امام خمینی (ره) را ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش همچنین محمدحسین مرزه معاون امور بین‌الملل موسسه "صلح زیبا"در مراسم رونمایی از سنگ یادبود صد لقب امام خمینی(ره) به آمریکا که در محل لانه جاسوسی سابق برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا به گواه آمار، بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده حال آنکه داعیه حقوق بشری در جهان دارد.

وی ادامه داد: آمریکا قطعا اصول حقوق بشر را در قبال ایران و بسیاری از کشورهای منطقه غرب آسیا و جهان نقض کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایران
۱۵:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
کاش مسوولانی که فکر میکنن آمریکا دایه مهربانتر از مادره و دارن براش فرش قرمز پهن میکنن هم عقاید شما رو داشتن