سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانوسی‌فر: پرداخت به شاکیان خارجی استقلال فردا بررسی می‌شود

معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه این استقلال با موضوع بررسی شکایت بازیکنان خارجی از آبی‌پوشان خبر داد.

علی‌اصغر مانوسی‌فرخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال که در خصوص شکایت بازیکنان خارجی مشورت‌های حقوقی و بین‌المللی به استقلال می‌دهد در گفت‌وگو با  با اشاره به شکایت بازیکنان خارجی پیشین استقلال از این تیم، گفت: این موضوعی جدیدی نیست، درگذشته هم بارها شاهد این اتفاقات بودیم. ما هشت پرونده داشتیم که دو پرونده در دادگاه عالی ورزش مختومه اعلام شد. ما در یک مورد هم درحال مذاکره هستیم تا مشکل را حل کنیم. 

وی افزود: یک‌سالی می‌شود که درباره پنج پرونده باقی مانده، با فیفا مکاتبه می‌کنیم. یکی از این موارد مربوط به توزی است. این بازیکن برزیلی سال 2012 به عضویت استقلال درآمد و بعد از چند ماه وقتی پولی دریافت نکرد به برزیل بازگشت. مبلغ قرارداد او 370 هزار دلار بود و وی با وکلای ایتالیایی و سوئیسی خود شکایتی تنظیم و به فیفا ارجاع داد. ممکن است پرونده وی به کمیته انضباطی فیفا برود و آن‌جا تصمیمات سفت و سختی علیه استقلال گرفته شود. 

مانوسی‌فر شکایت بازیکنان خارجی را که حقوق‌شان را نگرفته‌اند، طبیعی دانست و افزود: گوران لاوره، کاروالیو، ساموئل و لیام ردی دیگر بازیکنانی هستند که به انضمام توزی از استقلال به فیفا شکایت کرده‌اند. فیفا هم باید مسیری را برای رسیدگی به شکایت آن‌ها طی کند. متاسفانه در یک سال گذشته پرداختی به این بازیکنان نداشتیم. 

وی اضافه کرد: بارها به هیات مدیره تاکید شده اگر می‌توانند دست‌کم به صورت اقساطی این پرداخت‌ها را انجام دهند تا خدای نکرده اتفاقی برای استقلال نیفتد. ما در یک سال گذشته تلاش‌های فراوانی انجام شده تا گزندی به استقلال نرسد. بارها با آقای مارکو، مدیرحقوقی فیفا و مکاتباتی انجام دادیم، بیش از 60 بار با دبیرکل و کمیته تعیین وضعیت و کمیته هل اختلاف فیفا مکاتبه داشتیم اما متاسفانه پرداختی نداشتیم.  

معاون بین‌الملل استقلال ادامه داد: قرار است فردا جلسه‌ای با حضور افشارزاده و دیگر اعضای هیات مدیره استقلال برگزار کنیم تا برای حل این مشکل به جمع‌بندی نهایی برسیم. اگر بی‌توجهی شود، کمیته انضباطی فیفا این حق را دارد تصمیماتی علیه باشگاه بگیرد. البته می‌خواهیم نامه‌ای تنظیم کنیم و به فیفا بفرستیم تا خیال هوادران هم راحت شود. ما باید به سمتی برویم که پرداخت‌ها انجام شود و در غیر این‌صورت ممکن است تصمیماتی علیه استقلال گرفته شود که امیدواریم این اتفاق نه برای استقلال، نه برای هیچ‌کدام از تیم‌های ایرانی رخ ندهد. 

انتهای پیام/  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.